راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك در بیمارستان های كشور الزامی شد
نوشته شده توسط : breketid

'حمید رواقی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این مساله فعلا به بیمارستان های دولتی كشور ابلاغ شده است و این بیمارستان ها شش ماه فرصت دارند نسبت به راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك در مراكز خود، اقدام كنند.

وی خاطرنشان كرد در اجرای این طرح هر بیمار، پس از تماس با مركز درمانی طی پاسخ اتوماتیك از زمان مراجعه به مركز درمانی یاد شده مطلع می شود.

مدیر كل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، تاكید كرد راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك در بیمارستان ها به موازات پیشرفت اجرای برنامه پزشك خانواده، گسترش می یابد.

رواقی افزود: می خواهیم با توجه به گسترش برنامه پزشك خانواده در كشور برای بیماران تسهیلاتی ایجاد كنیم تا برای گرفتن نوبت ، به مراجعه حضوری نیازی نداشته باشند.

وی یادآور شد البته برخی از بیمارستان ها از قبل به این سیستم مجهز بوده اند اما سایر بیمارستان ها را نیز متقاعد كرده ایم كه نسبت به راه اندازی 'وب سایت' مخصوص مركز درمانی خود اقدام كنند و سیستم نوبت دهی الكترونیك یكی از اجزای این وب سایت خواهد بود.

رواقی، ارزشمند شمردن وقت مردم، كاهش بار ترافیك و افزایش رضایتمندی مردم را از جمله اهداف راه اندازی سیستم نوبت دهی الكترونیك، برشمرد.

در زمان حاضر حدود یك هزار بیمارستان در كشور فعال بوده كه 70 درصد آنها دولتی است.

اجتمام**9185 ** 1569





:: برچسب‌ها: پاریس , فلوریدا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: